dinsdag 6 mei 2014

3 maanden op reis door Azië


Jaaaa op 18 juli vertrekken mijn man Sander en ik voor 3 maanden naar Azië. We boekten onze vluchten al in januari, maar nu komt deze reis toch wel steeds dichterbij. Ik vind het enorm spannend, want ons doel is: zo min mogelijk plannen. En dat is nogal een uitdaging voor zo'n controlfreak als ik. Toch weet ik zeker dat ik tijdens deze reis enorm ga genieten van het niets moeten.. misschien kom ik er wel achter dat het écht wel goed komt als je niet alles tot in detail plant.

We starten onze reis in Kathmandu, de hoofdstad van Nepal en reizen vanaf daar over land door Tibet naar Hong Kong. Vanaf daar is onze reis nog onzeker, gaan we de oversteek maken naar de Filipijnen? Of trekken we toch eerst naar Viëtnam? Beslissingen die we waarschijnlijk pas op reis zullen maken. We weten in ieder geval dat we half oktober weer vanaf Kuala Lumpur in Maleisië naar huis moeten vliegen.

Wil je onze voorbereidingen en straks onze avonturen volgen? Ga dan naar sanderenpaulaopreis.blogspot.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten